Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

FAQ

  1. Jakie dokumenty potrzebne są, żeby wynająć samochód?
    Osoba fizyczna musi posiadać prawo jazdy i drugi dokument tożsamości ze zdęciem. Przedsiębiorca dodatkowo poświadczenie działalności gospodarczej (wydruk z KRS i CEIDG)

  2. Czy w autocasco obowiązuje udział własny i czy można go znieść?
    W autocasco obowiązuje udział własny w wysokości 1500 pln netto. Nie ma możliwości zniesienia

  3. Czy wymagane jest wpłacenie kaucji?
    Kaucja jest niezbędnym zabezpieczeniem umowy. Może być wpłacana gotówką lub kartą.

  4. Jaki jest minimalny okres najmu?
    Minimalny okres najmu to jedna doba. Nie wynajmujemy pojazdy na godziny.

  5. Czy samochód może odebrać osoba, na którą nie była podpisana umowa?
    Tak, jeżeli była wpisana w umowie jako kierowca. Musi mieć przy sobie dowód osobisty, którego numer został zapisany w protokole odbioru.

  6. Czy wyjazd za granicę jest dopuszczalny? Jeśli tak, to na jakich zasadach?
    Wyjazd zagranicę jest dopuszczalny, pod warunkiem opłacenia dodatkowej polisy Moto Assistance Europa. Nie dotyczy krajów byłego Związku Radzieckiego z wyjątkiem Litwy Łotwy i Estonii.

  7. Czy można przedłużyć okres najmu?
    Tak, pod warunkiem uzyskania zgody. Zgoda może być uzyskana telefonicznie.

  8. Czy istnieje kara za anulowanie rezerwacji?
    Nie ma kary za anulowanie rezerwacji.

  9. Co należy zrobić w przypadku kolizji lub awarii?
    W przypadku kolizji lub awarii należy skontaktować się z całodobowym numerem naszego assistance (numer każdorazowo podawany na umowie najmu), Dział ten pomoże rozwiązać problemy z pojazdem.

  10. Czy mogę wynająć samochód bez rezerwacji?
    Można wynająć samochód bez rezerwacji, jeżeli pojazd jest wolny. Preferujemy jednak 2-3 dniowe wyprzedzenie rezerwacji pojazdu.

  11. Czy występuje limit kilometrów?
    Limit kilometrów obowiązuje w zależności od długości umowy najmu.

  12. Czy samochody są zatankowane do pełna?
    Samochody są najczęściej na rezerwie paliwa.

  13. Czy samochód jest podstawiany?
    Samochód nie jest podstawiany. Pojazd należy odebrać osobiście w siedzibie wypożyczalni.

  14. Jakie obowiązują formy płatności?
    Za wynajem przyjmujemy płatności kartą płatniczę lub gotówką. Istnieje możliwość przedpłaty przelewem.

  15. Czy mogę wynająć samochód z zagranicznym prawem jazdy?
    Można wynająć samochód z zagranicznym prawem jazdy, jeżeli dokument ten jest respektowany przez polskie prawo.

  16. Jakiem ubezpieczeniem są objęte samochody?
    Samochody posiadają ubezpieczenie OC/ AC z udziałem własnym 1500 pln netto w szkodzie komunikacyjnej oraz NW.

  17. Czy są wystawiane faktury za wynajem?
    W każdym przypadku dokonywania płatności klient otrzymuje fakturę lub paragon.